مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 07:202021-09-04اقتصادي

الزام ثبت تولیدات دارویی در سامانه «تیتک»/ مهلت شرکت های دارویی تا آذرماه


سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد: تا آذر ماه باید همه شرکت ها در حوزه توزیع و تأمین دارو اطلاعات مربوطه را در سامانه تیتک که مربوط به اصالت دارو است ثبت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، حمیدرضا دهقانی نیا، سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شبکه خبر با اشاره قانون الزام ثبت کامل اجرا نشده است.

وی با اشاره به سیر اجرای این قانون، خاطرنشان کرد: در سال 98 نیز مجدداً قانون یاد شده و غیرقانونی بودن عرضه خارج از ثبت در سامانه تی تک ابلاغ شد؛ اما نمی دانیم چرا اجرایی نشده است؛ ضمن اینکه در بودجه سال جاری نیز این قانون ابلاغ و بر آن تأکید شده؛ به طوری که در آن گفته شده شرکت های تأمین و تولید دارو باید تا پایان مهر اطلاعات خود را در سامانه تی تک ثبت کنند و بعد از آن هرگونه پرداخت ها در این سامانه انجام شود.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تأکید کرد: باید داروهای تولید داخل و وارداتی در سامانه تی تک ثبت شود، اما از سال 92 تا کنون این کار به طور کامل اجرا نشده است؛ این تکالیف ابلاغی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از سال 92 مشخص شده اما منتج به نتیجه معلومی نشده که امیدواریم با حضور وزیر جدید بهداشت این مشکلات حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام ثبت تولیدات دارویی در سامانه «تیتک»/ مهلت شرکت های دارویی تا آذرماه

الزام ثبت تولیدات دارویی در سامانه «تیتک»/ مهلت شرکت های دارویی تا آذرماه