مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 07:002021-09-04اقتصادي

تشکیل تعاونی بهترین راهکار تحقق شعار سال است


مدیرکل تعاون مازندران یکی از بهترین راهکارهای تحقق شعار امسال را ترویج و تشکیل تعاونی ها ذکر کرد و گفت: تعاون در گسترش تولید داخلی نقش آفرین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کامران اصغری پیش ازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران ویژه برنامه های گرامیداشت هفته تعاون در استان را تشریح کرد و با اشاره به اینکه از 13 تا 19 شهریور ماه هر سال به عنوان هفته تعاون نامگذاری شده است، اظهار کرد: تعاونی ها در توسعه اقتصادی استان و کشور نقش مهمی ایفا می کنند.

وی با اعلام اینکه هفته تعاون، تمرینی برای قرار گرفتن در مسیر توسعه و ترویج فرهنگ کار جمعی در استان است، افزود: یکی از بهترین راهکارهای تحقق شعار امسال ترویج و تشکیل تعاونی ها است، در حقیقت تعاون و همکاری می تواند در گسترش تولیدات داخلی و خودکفایی اقتصادی نقش خوبی ایفا کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تصریح کرد: به منظور گرامیداشت این هفته، با همکاری اتاق تعاون، اتحادیه ها، شرکت های تعاونی و ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ها برنامه های مختلفی در استان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در نظر گرفته شده است.

اصغری عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران، دیدار با استاندار مازندران، تجلیل از خدمات کادر درمان، تجلیل از خانواده های مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل تعاونی بهترین راهکار تحقق شعار سال است

تشکیل تعاونی بهترین راهکار تحقق شعار سال است