مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-04اقتصادي

تاثیر مشاغل خانگی بر بهبود اقتصاد خانوار/قدردانی از جهاددانشگاهی


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان داراب، تلاش برای توسعه مشاغل خانگی را زمینه ساز بهبود در وضعیت اقتصادی خانوار و جامعه دانست و بر لزوم حمایت از طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تاکید کرد.

- ایسنا/فارس رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان داراب، تلاش برای توسعه مشاغل خانگی را زمینه ساز بهبود در وضعیت اقتصادی خانوار و جامعه دانست و بر لزوم حمایت از طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تاکید کرد.

صدیقه ثبوت شنبه 13 شهریور در جمع خبرنگاران گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاددانشگاهی با هدف کمک به رونق اقتصادی خانوار، اجرایی شده است.

او یکی از اهداف مهم این طرح را تعامل بین دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی برای ارائه آموزش و مشاوره حضوری و غیرحضوری به متقاضیان مشاغل خانگی و توانمندسازی و اتصال آنان به بازار دانست.

ثبوت با بیان اینکه مشاغل خانگی مدتهاست به عنوان شغلی با درآمد نسبتا پایدار معرفی شده و از مزایای خوبی برخوردار است، گفت: انجام فعالیت در خانه منجر به کاهش هزینه اجاره یا خرید مکان فعالیت شغلی و کسب و کار شده و زمینه را برای بهره گیری از توان اعضای خانواده به عنوان نیرو کار و کمک به استحکام بیشتر خانواده را به دنبال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر مشاغل خانگی بر بهبود اقتصاد خانوار/قدردانی از جهاددانشگاهی

تاثیر مشاغل خانگی بر بهبود اقتصاد خانوار/قدردانی از جهاددانشگاهی