مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-04اقتصادي

گلابی در صدر گران ترین میوه های بازار اصفهان


رییس اتحادیه صنف میوه و سبزی فروش شهرستان اصفهان با اشاره به کاهش قیمت هویج تا حدود 20 هزار تومان، گفت: در حال حاضر گلابی در صدر قیمت میوه های تابستانه قرار دارد و هر کیلو این محصول هفته گذشته تا 70 هزار تومان فروخته شد.

- ایسنا/اصفهان رییس اتحادیه صنف میوه و سبزی فروش شهرستان اصفهان با اشاره به کاهش قیمت هویج تا حدود 20 هزار تومان، گفت: در حال حاضر گلابی در صدر قیمت میوه های تابستانه قرار دارد و هر کیلو این محصول هفته گذشته تا 70 هزار تومان فروخته شد.

نوروزعلی اسماعیلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به کاهش قیمت هویج نسبت به هفته گذشته، اظهار کرد: در حال حاضر قیمت هویج در میدان میوه و تره بین 10 تا 16 هزار تومان است.

وی با بیان اینکه در سطح خرده فروشی نیز قیمت هویج بین 15 تا 22 هزار تومان است، تاکید کرد: سال گذشته در این زمان قیمت هر کیلو هویج حدود 4 هزار تومان بود، در حالیکه اکنون با کاهش قیمت به 20 هزار تومان رسیده است.

رییس اتحادیه صنف میوه و سبزی فروش شهرستان اصفهان تصریح کرد: با توجه به قدرت خرید پایین مردم، همچنان فروش هویج با قیمت 20 هزار تومان برای مصرف کننده بسیار بالا است، البته صادرات و تغییر شرایط و آب و هوا موجب افزایش قمیت این محصول شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلابی در صدر گران ترین میوه های بازار اصفهان

گلابی در صدر گران ترین میوه های بازار اصفهان