مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 06:402021-09-04فرهنگي

پخش انیمیشن سینمایی «هاچ زنبور عسل» و 14 فیلم دیگر


جشنواره تابستانی فیلم های سینمایی در هفته دوازدهم تابستان امسال، 15 عنوان فیلم برای پخش از سه شبکه آماده کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، جشنواره تابستانی فیلم های سینمایی در دوازدهمین هفته تابستان با 15 عنوان فیلم روی آنتن شبکه های پنج، امید و کودک می رود.

فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن مکس استیل ، لارو ، جاسوس نامریی ، مرز ، پسر روزنامه چی ، فرجی تراکتور خاکستری کوچولو ، کاراگاه کونان ، مرد مریخی ، مدرسه ژوراسیک ، علی و دنی ، خرس بزرگ ، هاچ زنبور عسل ، باسیل موش، کارآگاه زبل ، خال خالی و بچه های ابری در جشنواره فیلم های سینمایی دوازدهمین هفته تابستان از شنبه 13 شهریور ماه تا پنج شنبه 19 شهریور از شبکه های پنج، امید و کودک به روی آنتن می روند.

روز و ساعت پخش فیلم های سینمایی و تلویزیونی که برای هفته جاری آماده پخش شده اند، همراه با معرفی آنها به شرح زیر است: **** شبکه پنج سیما فیلم سینمایی مکس استیل به کارگردانی استوارت هندلر ، یکشنبه، 14 شهریور ماه ساعت 40 دقیقه بامداد از شبکه پنج پخش می شود.

در این فیلم که با هنرمندی بن وینچل، جوش برنر و ماریا بلو همراه است، خواهید دید: مکس پسری جوان است که به تازگی به همراه مادرش بعد از سال ها به زادگاهش برگشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش انیمیشن سینمایی «هاچ زنبور عسل» و 14 فیلم دیگر

پخش انیمیشن سینمایی «هاچ زنبور عسل» و 14 فیلم دیگر