مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 06:402021-09-04پزشكي

چند روایت تلخ از همه گیری خانوادگی


«در پیک پنجم کرونا خیلی هایمان با پوست و گوشت و استخوان شرایط بحرانی را تجربه کرده ایم؛ بیماری، ترس از مرگ و از دست دادن عزیزان، درگیری ریه و نبود تخت در بیمارستان و کمبود دارو و .

- در پیک پنجم کرونا خیلی هایمان با پوست و گوشت و استخوان شرایط بحرانی را تجربه کرده ایم؛ بیماری، ترس از مرگ و از دست دادن عزیزان، درگیری ریه و نبود تخت در بیمارستان و کمبود دارو و .

قطعاً تحمل هیچکدام از این شرایط آسان نبوده و نیست اما تنها مدیریت بحران و حفظ خونسردی می تواند کمک کند تا این ویروس را از پا دربیاوریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: در پیک پنجم کرونا گاه همه اعضای خانواده درگیر کرونا شده اند؛ پدر و مادر در بیمارستان بستری اند و بچه ها در خانه تنها مانده اند.

کسی نیست از دیگری مراقبت کند و همه اینها فشار و استرس زیادی را به اعضای خانواده تحمیل می کند.

این روزها خیلی های مان با وضعیتی روبه رو شده ایم که بیش از هر وقت دیگری این سؤال را به ذهن مان می آورد که چطور می توانیم چنین بحرانی را مدیریت کنیم؟ چه مسائلی باعث به وجود آمدن درگیری های خانوادگی شده و در این شرایط چطور می توان از بحران گذر کرد؟ هنوز به سختی با بیماری ای که خود و خانواده اش را درگیر کرده دست و پنجه نرم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند روایت تلخ از همه گیری خانوادگی

چند روایت تلخ از همه گیری خانوادگی