مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-04اقتصادي

استخراج بیش از 886 هزار تن انواع مواد معدنی در آذربایجان غربی طی امسال


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در یک سال گذشته 886 هزار و 613 تن انواع مواد معدنی از معادن استان استخراج و از ابتدای امسال، 60 واحد معدنی در این استان با دریافت پروانه بهره برداری به چرخه تولید بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی غلامرضا بابایی اظهار داشت: در یک سال گذشته 886 هزار و 613 تن انواع مواد معدنی از معادن استان استخراج و از ابتدای امسال، 60 واحد معدنی در این استان با دریافت پروانه بهره برداری  به چرخه تولید بازگشت.

وی ادامه داد: برای راه اندازی این معادن یک هزار و 513 میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است و با راه اندازی این معادن در استان برای 896 نفر زمینه اشتغال مستقیم فراهم شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته نیز 886 هزار و 613 تن انواع مواد معدنی از معادن استان استخراج شده است، گفت: برای جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی استخراج شده استان ایجاد و راه اندازی واحدهای فرآوری بزرگ مقیاس به خصوص کنار معادن استان در اولویت برنامه های سازمان قرار دارد و اقدامات قابل توجهی نیز در این زمینه انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخراج بیش از 886 هزار تن انواع مواد معدنی در آذربایجان غربی طی امسال

استخراج بیش از 886 هزار تن انواع مواد معدنی در آذربایجان غربی طی امسال