مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 06:202021-09-04اقتصادي

آشنایی با گیت کنترل تردد PD-31 دژبان


301 با هدف کنترل تردد در مراکزی با بودجه کمتر و فضاهای کوچک تر و به کمک تجربه موفق در حوزه طراحی و تولید مکانیسم گیت کنترل تردد توانسته علاوه بر حفظ کیفیت همیشگی محصولات دژبان هزینه های تولید محصول را کاهش داده و با افزایش درصد بومی سازی قطعات آن، - حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی و کمک به خوداتکایی ملی را تحقق بخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام دژبان، این محصول استاندارد CE اروپا را هم دریافت نموده و شرکت پیام گستر فاوا با توجه به تعهد و ایمان به کیفیت محصول خود گارانتی یک ساله و پنج سال خدمات پس از فروش خود را در قبال این محصول نیز خواهد داشت.

این محصول در حالتهای مختلف یک طرفه و دو طرفه قابل بهره برداری بوده و با استفاده از سنسورهای تعبیه شده، حرکت و جهت حرکت را تشخیص می دهد، این گیت قابلیت عبور حداکثر 40 نفر در دقیقه را فراهم می کند.

گیت کنترل تردد PD-301 از با کیفیت ترین رنگ الکترواستاتیک برخوردار بوده و قابلیت سفارشی سازی رنگ با توجه به رنگ و محیط سازمانی مشتری و با قابلیت اتصال به انواع دستگاه های اکسس کنترل، قابلیت اتصال به دستگاه ها و نرم افزار های سازمانی را دارد.

چرا گیت کنترل تردد دژبان کنترل تردد سازمان ها بسیار حساس و با اهمیت می باشد و حراست سازمان نیز مسئولیت بسیار بزرگی را برای کنترل ورود و خروج در عهده دارد پس استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با گیت کنترل تردد PD-31 دژبان

آشنایی با گیت کنترل تردد PD-31 دژبان