مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 06:202021-09-04ورزشي

نظر مشورتی نمایندگان برای انتخاب شهردار گرگان ارائه می شود


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: نمایندگان دخالتی در انتخاب شهردار ندارند اما در صورت نیاز نظر مشورتی آن ها برای این انتخاب به شورا ارائه می شود.

- درباره انتخاب شهردار گرگان، اظهار کرد: شورای شهر گرگان حق انتخاب شهردار را بر عهده دارد، اما می توانند در این میان از نظرات نمایندگان هم بهره مند شوند و ما آماده مشورت به آنها در این زمینه هستیم، ولی نماینده مجلس شهردار را تعیین نمی کند و دخالتی در این انتخاب ندارد.

وی به بیان خصوصیات شهردار آینده پرداخت و افزود: شهردار جدید باید چهره ای مردمی و دوستدار خدمت به مردم باشد، چرا که میزان مشکلات، دغدغه ها و محرومیت ها در بخش های مختلف شهر خیلی بالا است.

منتظری اضافه کرد: فردی که انتخاب می شود، باید برای کاهش دغدغه های مردم تلاش کند و همچنین به دنبال رفع نیازهای فرهنگی و اجتماعی شهروندان باشد.

وی بیان کرد: فردی که انتخاب می شود، باید بتواند برای اوقات فراغت مردم و ایجاد فرصت های شادابی و نشاط برنامه ریزی جدی کند و از طریق ایجاد و تکمیل پروژه های موثر مانند مجموعه شهربازی هزارپیج برای رفاه حال شهروندان تلاش کند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شهردار جدید باید یک فرد انقلابی و جهادی باشد و با استفاده از ظرفیت فرهنگی و ورزشی شهرداری با رویکرد محله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر مشورتی نمایندگان برای انتخاب شهردار گرگان ارائه می شود

نظر مشورتی نمایندگان برای انتخاب شهردار گرگان ارائه می شود