مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 06:052021-09-04اقتصادي

سرمایه گذاری 30 میلیارد ریالی مخابرات منطقه کردستان در بانه


مدیر مخابرات منطقه کردستان از سرمایه گذاری 30 میلیارد ریالی در شهرستان بانه به منظور ارتقای کیفیت و خدمات مخابراتی در شهرستان بانه خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت اظهار کرد: شرکت مخابرات منطقه کردستان به منظور ارتقای کیفیت و خدمات مخابراتی در بانه 30 میلیارد ریال در این شهرستان سرمایه گذاری کرد.

وی افزود: مبلغ 50 میلیارد ریال برای ایجاد 6 مرکز کم ظرفیت روستایی در روستاهای کانی ناو ، باینجان ، هفتاش ، زله ، سپیداره و آرمرده اختصاص یافته است که این مهم افزایش و ارتقا سطح کیفی خدمات مخابراتی را به دنبال دارد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در این راستا به نصب و راه اندازی تجهیزات مخابراتی و DSLAMهای لازم اشاره کرد و گفت: از جمله مزایای DSLAM منصوبه، مدیریت ترافیک، اولویت بندی در انتقال صدا، تصویر و ترافیک دادها است.

حکمت همچنین به توسعه شبکه ارتباطات همراه اول در شهرستان بانه هم گریزی زد و تصریح کرد: مبلغ 25 میلیارد نیز برای نصب و راه اندازی تجهیزات موبایل روی سایت مد نظر در محدوده میدان شورا در این شهرستان سرمایه گذاری شده است که امکان بهره مندی مشتریان ساکن در مسیر فوق از تکنولوژی 4G فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 30 میلیارد ریالی مخابرات منطقه کردستان در بانه

سرمایه گذاری 30 میلیارد ریالی مخابرات منطقه کردستان در بانه