مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 05:452021-09-04پزشكي

دردهای عضلانی را 40 درصد مبتلایان به کرونا تجربه می کنند


یک فوق تخصص کنترل و درمان درد در شیراز با بیان اینکه پژوهش های علمی و تخصصی نشان داده که درد عضلانی غیرعادی از نشانه های کرونا است، گفت: 40 درصد بیماران کرونایی، - ایسنا/فارس یک فوق تخصص کنترل و درمان درد در شیراز با بیان اینکه پژوهش های علمی و تخصصی نشان داده که درد عضلانی غیرعادی از نشانه های کرونا است، گفت: 40 درصد بیماران کرونایی، دردهای عضلانی را تجربه می کنند.

دکتر حبیب الله ذاکری شنبه 13 شهریور در نشست تخصصی بررسی انواع دردهای عضلانی بعد از کرونا بیان کرد: محققان، دردهای عضلانی مرتبط با رباط ها، تاندون ها و فاسیا را از جمله دردهایی می دانند که بعد از ابتلا به کرونا نیز ممکن است بیماران را بیازارد.

او افزود: متخصصان حوزه درد و کنترل درد معتقدند کرونا بافتهای نرم که در تماس با عضلات استخوانها و ارگانهای بدن هستند را نیز تحت تاثیر قرار می دهند و برای التیام این نوع درد باید با متخصصان این حوزه مشورت کرد و تحت درمان قرار گرفت.

این فوق تخصص کنترل و درمان درد در شیراز ادامه داد: رها شدن بیماران به حال خود بعد از بهبودی از کرونا چندان خوشایند نیست و باید در مراکز تخصصی به دردهای بعد از کرونا نیز رسیدگی کرد.

او افزود: شواهد بالینی نیز نشان داده که 40 درصد بیماران مبتلا به کرونا، دردهای عضلانی به ویژه درد مفاصل را تجربه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردهای عضلانی را 40 درصد مبتلایان به کرونا تجربه می کنند

دردهای عضلانی را 40 درصد مبتلایان به کرونا تجربه می کنند