مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 05:452021-09-04پزشكي

20 شهر اصفهان در وضعیت قرمز کرونا/تزریق دُز دوم آسترازنکا و برکت


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از قرار گرفتن سه شهرستان استان اصفهان در وضعیت نارنجی و یک شهرستان در وضعیت زرد کرونا خبر داد.

- آرش نجیمی در گفت وگو با در اصفهان همچنان افزایشی است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ادامه به آخرین وضعیت واکسیناسیون در اصفهان اشاره کرد و افزود: از امروز در مراکز تجمیعی واکسیناسیون تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دُز دوم واکسن کووبرکت و آسترازنکا توزیع شده و افراد با توجه به پیامک های ارسالی به مراکز مراجعه می کنند.

شهروندان بدون هماهنگی به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند وی تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم از هر گونه مراجعه بدون هماهنگی قبلی به مراکز واکسیناسیون خودداری کنند.

نجیمی همچنین به آخرین وضعیت رنگ بندی شهرستان های استان اصفهان در زمینه شیوع در شهرستان خور و بیابانک در شرق استان اصفهان با رنگ زرد مشخص شده و این امر بیانگر وضعیت خوب مدیریت بیماری در این شهرستان است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه شهرستان های اصفهان، کاشان، شاهین شهر، شهرضا، دهاقان، سمیرم، چادگان، فریدن، خوانسار، نجف آباد، فریدونشهر، خمینی شهر، برخوار، فلاورجان، مبارکه، اردستان، لنجان، تیران و کرون و بویین میاندشت نیز در وضعیت قرمز کرونا هستند، تصریح کرد: باید توجه داشت که شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 شهر اصفهان در وضعیت قرمز کرونا/تزریق دُز دوم آسترازنکا و برکت

20 شهر اصفهان در وضعیت قرمز کرونا/تزریق دُز دوم آسترازنکا و برکت