مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 05:352021-09-04اقتصادي

جلوگیری از ضایع شدن هزار تن خوراک دامی با ورود دادگستری اشتهارد


رییس دادگستری شهرستان اشتهارد گفت: با ورود دادگستری اشتهارد و حل مشکلات تولید و توزیع، از فساد و ضایع شدن هزار تن خوراک دامی جلوگیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی بستامی، رییس دادگستری شهرستان اشتهارد، امروز در جمع اصحاب رسانه که در بستر فضای مجازی برگزار شد، با اشاره به جلوگیری از فاسد و ضایع شدن هزار تن خوراک دامی در این حوزه قضایی با ورود دادگستری، گفت: چندی پیش شرکت طلا رشد نامی تولید کننده خوراک دام، طیور و آبزیان مقدار 575 تن ذرت دامی و کنجاله سویا را با ارز دولتی وارد کشور و آماده تولید هزار تن خوراک و توزیع کرده بود.

رییس دادگستری شهرستان اشتهارد ادامه داد: این محصولات وارداتی به دلیل مشکلات به وجود آمده در سامانه بازارگاه مربوط به جهاد کشاورزی عرضه و فروش محصول تولیدی حدود پنج ماه متوقف شده بود و تمامی این هزار تن نهاد دامی در خطر فساد و ضایع شدن قرار داشت که مدیران این شرکت علی رغم پیگیری و مکاتبات متعدد به نتیجه ای دست نیافته بودند.

وی ارزش خوراک دامی را بیش از پانصد میلیارد ریال اعلام کرد و فزود: پس از اعلام مشکل از طرف این شرکت به دادگستری اشتهارد، با هماهنگی رییس کل دادگستری استان البرز و مطابق با برنامه های تحولی دادگستری استان، سریعا رایزنی ها با مسؤولین مربوطه آغاز شد و در راستای حل این مشکل،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از ضایع شدن هزار تن خوراک دامی با ورود دادگستری اشتهارد

جلوگیری از ضایع شدن هزار تن خوراک دامی با ورود دادگستری اشتهارد