مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 04:552021-09-04اجتماعي

ایران آخرین پناهگاه یوزآسیایی/ طاعون تهدیدی همیشگی برای نشخوارکنندگان


طی جلسه ای به مناسبت گرامیداشت روز حفاظت از یوزپلنگ آسیایی، اعضای برخی از سازمان های مردم نهاد و مسئولان حفاظت محیط زیست فارس، به واکاوی عوامل موثر و وضعیت کنونی زیست گونه هایی از حیات وحش در فارس پرداختند.

- ایسنا/فارس طی جلسه ای به مناسبت گرامیداشت روز حفاظت از یوزپلنگ آسیایی، اعضای برخی از سازمان های مردم نهاد و مسئولان حفاظت محیط زیست فارس، به واکاوی عوامل موثر و وضعیت کنونی زیست گونه هایی از حیات وحش در فارس پرداختند.

جلسه ماهیانه سازمان ها و تشکل های مردم نهاد فعال در حوزه محیط زیست فارس که با حضور مسئولان حفاظت محیط زیست استان با محوریت نقش سازمانهای مردم نهاد در حفاظت و حمایت از حیات وحش و به شکل ویدئوکنفرانسی برگزار شد، به واکاوی تهدیدها و فرصت ها و بررسی اجمالی وضعیت کنونی گونه هایی از حیات وحش فارس اختصاص داشت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس در این جلسه که عصر جمعه 12 شهریور برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز حفاظت از یوزپلنگ بیان کرد: همه اقشار، اعم از محیط بانان، مسوولان، سازمان های مردم نهاد، رسانه ها و به ویژه مردم محلی، نهایت تلاش خود را برای حفظ این گونه بسیار مهم انجام داده زیرا آخرین پناهگاه یوز در قاره آسیا، ایران است و حذف این گونه در ایران به منزله حذف آن از جهان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران آخرین پناهگاه یوزآسیایی/ طاعون تهدیدی همیشگی برای نشخوارکنندگان

ایران آخرین پناهگاه یوزآسیایی/ طاعون تهدیدی همیشگی برای نشخوارکنندگان