مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 04:452021-09-04اقتصادي

انواع لوستر مدرن ارزان قیمت


دکورشاپ زیر مجموعه کمپانی چشمه نور با قدمتی 30 ساله است که برای راحتی بیشتر شما، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، لوسترهای مدرن (Modern chandelier) نوع خاصی از انواع آویز و لوستر می باشند که برای نورپردازی در محیط هایی با دکوراسیون ساده و مدرن کاربرد دارند و برخلاف لوسترهای کلاسیک، در این گروه از آویزها، شاخه های پر از حباب های مجلل وجود نداشته و سادگی در آن حرف اول را می زند.

علاوه براین، استفاده از طرح های کاملاً مدرن و صفحات و نوارهای نورانی با اشکال هندسی خلاقانه در این نوع لوستر به چشم می خورد.

وزن لوسترهای مدرن لوسترهای مدرن به دلیل طراحی ساده ای که دارند و همچنین جنس بدنه ای که دارند از وزن سبک تری نسبت به لوستر های دیگر برخوردار هستند؛ البته این سبک از لوستر در مدل های کریستالی نیز تولید می شوند که درخشش و فرم خاص خود را نمایان می کنند.

نوع لامپ و روشنایی در لوسترهای مدرن در لوستر مدرن هم می توان از لامپ های E27 و یا E14 استفاده کرد اما یکی از مشخصه هایی که این لوستر را توسط آن می شناسند نوارهای روشنایی اس ام دی (SMD) هستند.

اس ام دی ( SMD) چیست؟ عبارت مخفف SMD از SURFACE MOUNTED DEVICE که به قطعات نصب شده روی سطح می باشد، گفته می شود؛ در تکنولوژی SMD اجزای مختلف از پیش ساخته شده به مدار چاپی لحیم می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انواع لوستر مدرن ارزان قیمت

انواع لوستر مدرن ارزان قیمت