مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-04سياسي

رمز و رازهای مسیر موفقیت در کنکور سراسری


تا حالا به این فکر کردی که انتهای مسیر زندگیت به چه اهدافی قرار هست دست پیدا کنی؟ - یا اینکه چه طور میشه یه سری افراد به هر کاری دست میزنن موفق میشن اما من هنوز روی پله های اول به دوم نرسیده جا می زنم یا حس می کنم من تو هیچ کاری نمی تونم موفق باشم؟ قطعا وقتی مسیر مشخصی داشته باشی یا به طور دقیق تر هدف اصولی داشته باشی به بهترین شکل زندگیت رو تغییر خواهی  داد.

شاید جالب باشه بدونید که همه زندگی شما تحت تاثیر انتخاب های خودته مثلا همه ی افرادی که رتبه های برتر کنکور میشن، مدرسه غیر انتفاعی، نمونه دولتی یا تیزهوشان و .

تحصیل نکردن اما به هدفشون رسیدن این یعنی داشتن برنامه ریزی همراه با انتخاب های درست.

اما بیشترین سوالی که مطرح میشه این هستش که من چه طور می تونم برنامه ریزی کنم که هم بتونم به همه ی درسام برسم هم تست بزنم هم در نهایت زمان برای جمع بندی داشته باشم؟ ویژگی برنامه ریزی اصولی برای کنکور بهترین برنامه ریزی، برنامه ریزی حجمی زمانی هست بدین شکل که متناسب با هر مبحث و هر درس با توجه به نقاط قوت و ضعف خودت زمانبندی می کنی.

اکثر افراد فکر می کنند اگر از برنامه ریزی های دیگر افراد یا به طور مشخص تر دوستان خود استفاده کنند موفق می شن اما این کار اشتباه ترین کار ممکنه چون ممکنه با یک سری روزمرگی ها مواجه بشی و هر روز از برنامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز و رازهای مسیر موفقیت در کنکور سراسری

رمز و رازهای مسیر موفقیت در کنکور سراسری