مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 03:452021-09-04اقتصادي

خرید تضمینی گندم در اردبیل از 160 هزار تن گذشت


مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: خرید 166 هزار تن گندم از کشاورزان در 44 مرکز سطح استان توسط مراکز خرید اداره کل غله و خدمات بازرگانی انجام گرفته است.

- علی نوبخت صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با بیان این که خرید تضمینی گندم از 13 خرداد در مراکز خرید آغاز شده است، اظهار کرد: 166 هزار تن گندم خریداری شده که شامل شمال، مرکز و جنوب استان است و همچنین خرید گندم تا آخر شهریور ادامه خواهد داشت.

  وی افزود: با توجه به این که قیمت خرید تضمینی امسال به مبلغ 5 هزار تومان رسید، استقبال کشاورزان در تحویل گندم قابل قبول بود اما به علت خشکسالی حاکم بر استان، میزان تولید گندم نسبت به سال قبل کاهش داشته است.

باقی مانده مطالبات گندم کاران طی ماه های آینده تسویه می شود مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل با اشاره به پرداخت مطالبات گندم کاران ادامه داد: مطالبات گندم کاران تا 4 شهریور پرداخت شده است نوبخت بیان کرد: ارزش ریالی این گندم ها 836 میلیارد تومان تخمین زده شده که 830 میلیارد تومان پرداخت شده و 6 میلیارد تومان باقی مانده متعلق به کارکنان کشت و صنعت مغان است و طی ماه های آینده تسویه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی گندم در اردبیل از 160 هزار تن گذشت

خرید تضمینی گندم در اردبیل از 160 هزار تن گذشت