مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 03:302021-09-04سياسي

امیر دریادار سیاری: هیچگاه اجازه حضور بیگانگان در دریای خزر را نخواهیم داد


امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه دریای خزر بزرگترین دریاچه جهان و دارای ژئوپلتیک و ژئو استراتژیک بالایی در منطقه و کشورهای حاشیه دریای خزر است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ معاون هماهنگ کننده ارتش با تاکید بر اینکه هرجا امنیت باشد صلح و دوستی نیز هست، گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و کشورهای حاشیه خزر هیچگاه اجازه حضور بیگانگان را در دریای خزر نخواهند داد.

امیر دریادار حبیب الله سیاری عصر امروز در مراسم اختتامیه ششمین دوره مسابقات بین المللی نظامی جام دریا 2021 که در سالن اجتماعات همایش های بین المللی منطقه آزاد بندر انزلی برگزار شده بود، اظهار کرد: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که به برکت خون شهدا به دست آمده و امیدوارم که همه ما پیروان راستین این راه باشیم.

امیر دریادار سیاری با بیان اینکه مهمان نوازی از ارزش های ایرانی و اسلامی است، افزود: در این دور از رقابت ها سه رشته را میزبانی کردیم که شامل غواصی در عمق در کنارک، مسابقات جام دریا در بندرانزلی و اربابان سلاح در اصفهان بودند.

وی با اشاره به کسب مقام اول جام دریا، افزود: از افتخارآفرینی شما به خودم می بالم و این نشان می دهد ما هر چه بخواهیم، انجام می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر دریادار سیاری: هیچگاه اجازه حضور بیگانگان در دریای خزر را نخواهیم داد

امیر دریادار سیاری: هیچگاه اجازه حضور بیگانگان در دریای خزر را نخواهیم داد