مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 02:552021-09-03اقتصادي

پرداخت 394 میلیارد تومان برای طرح مشاغل خانگی در گیلان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: سهم امسال استان گیلان برای اجرای طرح حدود 394 میلیارد تومان پیش بینی شده است.

- ، عباس علیزاده شامگاه جمعه در برنامه گفتگوی خبری شبکه باران با اشاره به پرداخت تسهیلات به طرح های مشاغل خانگی در گیلان، گفت: نرخ سود این تسهیلات پایین بوده و امکان ایجاد فرصت شغلی برای بانوان را فراهم می کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان افزود: اگر این اشتغال در سطح یک کارگاه رخ دهد بخشی از هزینه های کارگاه مانند هزینه های آب، برق، گاز و حتی هزینه های رهن و اجاره تقلیل پیدا می کند.

وی با بیان اینکه سال گذشته 62 میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح مشاغل خانگی در گیلان پرداخت شد، تصریح کرد: پرداخت این تسهیلات 384 فرصت شغلی در استان گیلان ایجاد کرد.

علیزاده از افزایش سهم تسهیلات دریافتی گیلان در سال جاری خبر داد و بیان کرد: سهم در نظر گرفته شده برای اشتغالزایی خانگی استان گیلان برای امسال حدود 394 میلیارد تومان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه افراد با دریافت تسهیلات می توانند در خانه نیز اشتغالزایی کنند، افزود: علاقمندان برای دریافت این تسهیلات می توانند به پرتال این اداره مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 394 میلیارد تومان برای طرح مشاغل خانگی در گیلان

پرداخت 394 میلیارد تومان برای طرح مشاغل خانگی در گیلان