مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 19:552021-09-03بين الملل

باشگاه تحریمی ها و آلترناتیوسازی برای اوفک


در دولت گذشته انگیزه ای برای پیگیری ایده باشگاه تحریمی ها وجود نداشت و تلاشهای وزیر خارجه وقت نهایتا به ابراز گله مندی از اوفک خلاصه می شد اما قطعا امیر عبداللهیان به عنوان یک وزیر خارجه انقلابی در پیگیری اولویت باشگاه تحریمی ها و ایجاد یک ابزار قدرتمند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، صالح اسکندری طی یادداشتی نوشت:  با یک جستجوی ساده در اینترنت ده ها سایت، کلاب و پورتال های مشاوره را پیدا می کنید که درباره نحوه تعامل مالی، بانکی و تجاری شهروندان، تجار و بازرگانان و شرکت های ملی و بین المللی با کشورهای تحریم شده از جانب آمریکا اطلاعاتی را به مخاطبین شان ارائه می دهند تا از جانب جریمه های سنگین اوفک OFAC دفتر کنترل دارایی های خارجی آمریکا که زیرمجموعه اداره کل خزانه داری فدرال است متضرر نشوند.

اوفک که ماموریت اجرای رژیم جامع تحریم ها علیه 23 کشور و البته ترکیه و ، کره شمالی ، بلاروس ، بروندی و جمهوری آفریقای مرکزی در فهرست تحریم های یک جانبه آمریکا قرار دارند.

تجمیع ظرفیت های کشورهای تحریم شده به خصوص دو کشور عضو بریکس یعنی چین و روسیه در کنار قدرتهای اقتصادی مانند ایران و ترکیه و کشورهایی نظیر سوریه، عراق، لبنان و یمن که محور مقاومت را تشکیل می دهند بعلاوه دامنه نفوذ جمهوری اسلامی در آمریکای لاتین و آفریقا یک انرژی بی بدیلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه تحریمی ها و آلترناتیوسازی برای اوفک

باشگاه تحریمی ها و آلترناتیوسازی برای اوفک