مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 17:402021-09-03فرهنگي

چرا موسیقیدان های ما نمی توانند بر معرفی خود در سطح بین المللی تمرکز کنند؟


یک نوازنده و آهنگساز در نشست برخط «آهنگ» پیرامون چالش های بین المللی برای معرفی نوازندگان سازهای ایرانی بیان کرد: هنرمندان در ایران دغدغه معیشت خود را دارند و این مشغله مانع از فکر کردن به نحوه معرفی آثارشان در بعد بین المللی می شود.

- یک نوازنده و آهنگساز در نشست برخط آهنگ پیرامون چالش های بین المللی برای معرفی نوازندگان سازهای ایرانی بیان کرد: هنرمندان در ایران دغدغه معیشت خود را دارند و این مشغله مانع از فکر کردن به نحوه معرفی آثارشان در بعد بین المللی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران؛ چهاردهمین نشست برخط آهنگ با موضوع چالش های بین المللی شدن برای نوازندگان سازهای ایرانی با حضور میلاد محمدی آهنگساز و نوازنده و زکریا یوسفی آهنگساز، نوازنده و خواننده و با اجرا و کارشناسی سما بابایی در اینستاگرام خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

در ابتدای این لایو میلاد محمدی درباره علت مطرح نشدن نوازندگان سازهای ایرانی در عرصه بین المللی بیان کرد: به نظرم قبل از این که به جهانی شدن و اهداف بلندمدت آن فکر کنیم، باید بدانیم جایگاه و بسترهای مناسبی در داخل کشور برای معرفی نوازندگان بین المللی را فراهم کرده ایم یا نه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا موسیقیدان های ما نمی توانند بر معرفی خود در سطح بین المللی تمرکز کنند؟

چرا موسیقیدان های ما نمی توانند بر معرفی خود در سطح بین المللی تمرکز کنند؟