مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 16:452021-09-03سياسي

از تاکید برای ساماندهی کپرنشینی در چابهار تا پیگیری حق آبه مردم سیستان


آیت الله ابراهیم رییسی رییس جمهور در دومین روز سفر خود به سیستان و بلوچستان به شهرهای منطقه سیستان سفر کرده و سپس در جلسه شورای اداری زاهدان حضور یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله ابراهیم رییسی در دومین روز سفر خود وارد منطقه زابل شد و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ابتدا لازم می دانم به مردم سیستان و بلوچستان سلام داشته و از این که نمی شود در این سفر آن دیدارها و ملاقات هایی که باید در سفرهای استانی داشته باشم با آنان برگزار کنم متاسفم.

وی گفت: سعی می کنیم به میزانی که مشکلی از جهت اصول بهداشتی نداشته باشد در منطقه با همکارانم حضور پیدا کنم و با همفکری مسوولان محترم محلی، نماینده ولی فقیه و استاندار و مسوولان دیگر در جریان مسائل منطقه قرار بگیریم و برای هر کدام به یاری خدا راهکارهایی داشته باشیم.

  رییسی افزود: یکی از دغدغه های منطقه زابل موضوع آب است و ما قبل از اینکه به این استان بیاییم یک نشست های داشتیم با همکاران راهکارهایی برای این موضوع وجود دارد و برای آن 2 یا  سه راهکار پیشنهاد شده است.

  رییس جمهوری گفت: قرار است وزیر نیرو که ایشان نیز در این سفر همراه ما هستند با همراه مسوولان محلی و استاندار برای موضوعات فکر می کنند و ما هم دست به کار شویم و بتوانیم برای رفع دغدغه مردم گام جدی برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تاکید برای ساماندهی کپرنشینی در چابهار تا پیگیری حق آبه مردم سیستان

از تاکید برای ساماندهی کپرنشینی در چابهار تا پیگیری حق آبه مردم سیستان