مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 14:452021-09-03اجتماعي

هواشناسی: هشدار احتمال وقوع سیل در گلستان


هواشناسی گلستان از مردم و به ویژه گردشگران خواسته است که از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه ها، مسیل ها و صعود به کوهستان خودداری کنند و دامداران از جابجایی احشام و گله برای چرای دام به علت احتمال برخورد صاعقه در مناطق مرتفع خودداری کنند.

-   مدیرکل هواشناسی گلستان نسبت به جاری شدن روان آب، سیلاب محلی و نقطه ای در ساعات بعد از ظهر و اوایل جمعه شب به ویژه در دامنه ها و ارتفاعات جنوبی استان هشدار داد.

نور بخش داداشی شامگاه روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ورود سامانه ناپایدار جوی و شکل گیری جریانات مرطوب شمالی همراه با عبور متناوب امواج در تراز میانی جو احتمال بارش های رگباری و وقوع سیل ناگهانی را محتمل دانست.

وی گفت که بر اثر فعالیت این سامانه احتمال بارش های نقطه ای بین 30 تا 40 میلیمتر در بازه های زمان کوتاه و احتمال آبگرفتگی معابر وجود دارد.

داداشی افزود : رگبار و رعد و برق، وزش باد نسبتاً شدید، کاهش محسوس دما و در برخی مناطق احتمال بارش تگرگ از پیامدهای این سامانه است.

مدیرکل هواشناسی گلستان از مردم و به ویژه گردشگران خواسته شده است که از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه ها، مسیل ها و صعود به کوهستان خودداری کنند و دامداران از جابجایی احشام و گله برای چرای دام به علت احتمال برخورد صاعقه در مناطق مرتفع خودداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواشناسی: هشدار احتمال وقوع سیل در گلستان

هواشناسی: هشدار احتمال وقوع سیل در گلستان