مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 14:402021-09-03سياسي

امام جمعه پیشوا: دادستان مسئله بیمارستان پشیوا را پیگیری کند


حدود 10 سال است که پیشوا شهرستان شده است ولی مشکلات زیادی داریم و تا الان متاسفانه هنوز برای ساخت بیمارستان وعده می شنویم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه پیشوا ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان پیشوا، با اشاره به تلاش های رییس جمهور با وجود شرایط کرونایی جهت خدمت به مردم اظهار کرد: برای ما مهم و ارزش مند می باشد که الان فردی رأی آورده است که بین مردم بوده و پای درد و دل مردم می نشیند.

وی با اشاره بر روی کار آمدن مدیران جدید دولت، گفت: در کنار مردمی بودن و ساده زیستی دولت، باید کارآمدی هم باشد، از دولت جدید درخواست داریم استانداران و فرمانداران کارآمدی انتخاب کند، تا مشکلات کمتر شود، زیرا جای چنین مدیرانی خالی است.

امام جمعه پیشوا به کمبود امکانات شهرستان پیشوا اشاره کرد و اظهار داشت: پیشوا 10 سال است شهرستان شده است، 2 سال آن در زمان آقای احمدی نژاد و 8 سال زمان آقای روحانی بود اما با مشکلات فراوان مواجه است.

باقری با بیان اینکه امیدواریم شاهد آخرین پیک 150 میلیارد تومان بدهید تا اسکلت ساختمان بیمارستان را تحویل دهیم، چرا باید این مبلغ را بدهیم؟؛ 10 سال زمین و امکانات را تحویل گرفته اند و بیمارستان را تحویل نداده اند، به جای عذرخواهی از مردم تازه مطالبه ی 150 میلیارد تومانی را هم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه پیشوا: دادستان مسئله بیمارستان پشیوا را پیگیری کند

امام جمعه پیشوا: دادستان مسئله بیمارستان پشیوا را پیگیری کند