مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 13:502021-09-03پزشكي

وضعیت مطلوب خدمات رسانی بهورزان در دیّر


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر گفت: بهورزان از ابتدای سال جاری تاکنون 55 هزار خدمت بهداشتی و درمانی به جمعیت ساکن در روستاهای این شهرستان ارائه کرده اند.

- ایسنا/بوشهر رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر گفت: بهورزان از ابتدای سال جاری تاکنون 55 هزار خدمت بهداشتی و درمانی به جمعیت ساکن در روستاهای این شهرستان ارائه کرده اند.

احمد آخوندی با تبریک روز بهورز در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: 17 بهورز در 10 خانه بهداشت شهرستان دیّر فعال هستند و علاوه بر 10 خانه بهداشت فعال، 2 خانه بهداشت نیز برای روستاهای کنار ترشان بخش آبدان و حاجی آباد بخش مرکز دیر مصوب شده است که با تعیین بهورز و اتمام دوره آموزشی آنها این دو خانه بهداشت نیز فعال خواهند شد.

وی با بیان اینکه بهورزان از ابتدای سال جاری تاکنون 55 هزار خدمت بهداشتی درمانی ارائه داده اند، گفت: به طور میانگین به هر فرد ساکن در روستا حدود 7 خدمت بهداشتی و درمانی ارائه شده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر گفت: با توجه به جمعیت هشت هزار و 200 نفری ساکن در روستاهای این شهرستان به طور میانگین به ازا هر 482 نفر، یک نفر بهورز در روستاهای تحت پوشش فعال است که نسبت به میانگین کشوری وضعیت مطلوبی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت مطلوب خدمات رسانی بهورزان در دیّر

وضعیت مطلوب خدمات رسانی بهورزان در دیّر