مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 12:052021-09-03سياسي

کرونا نتوانست مانع برگزاری مسابقات قرآن شود


یکی از شرکت کنندگان در چهل و چهارمین دوره از مسابقات قرآن کریم، گفت: شیوع ویروس کرونا هرچند موجب خالی شدن صحن مسابقات از تماشاگران شد اما نتوانست مانع برگزاری مسابقات قرآنی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، رقیه مراد علیان در حاشیه برگزاری چهل و چهارمین دوره از مسابقات قرآن کریم استان قم درگفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پیش از شیوع ویروس به رشته های قرآنی موجب الگو گرفتن دانش آموزان می شود، تصریح کرد: دانش آموزان از اینکه مشاهده می کنند معلمشان به قرائت و صوت قرآن آشنایی دارد لذت می برند و تاثیر مثبتی روی آنان دارد.

مرادعلیان با اشاره به بهره بردن از زمان فراغت برای حفظ قرآن کریم، گفت: این کار سبب می شود که از هیچ یک امور زندگی غافل نباشم و در این راستا برای تربیت فرزندانم نیز در امور قرآنی اهتمام دارم.

وی با تاکید براینکه دو فرزندش نیز برای حفظ قرآن تلاش می کنند، عنوان کرد: یکی از عواملی که موجب شد بیش از پیش در این مسیر ثابت قدم باشم حضور دو فرزندم بود.

این حافظ قرآن کریم روند برگزاری مسابقات را منظم ارزیابی کرد و گفت: توجه به پروتکل های بهداشتی و ارزیابی دقیق از سوی داوران از برنامه ریزی دقیق در برگزاری این دوره از مسابقات با وجود شیوع ویروس کرونا حکایت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا نتوانست مانع برگزاری مسابقات قرآن شود

کرونا نتوانست مانع برگزاری مسابقات قرآن شود