مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 11:352021-09-03اقتصادي

بهره برداری از 3500 طرح اشتغالزایی در هرمزگان توسط «بنیاد برکت» تا پایان سال


مجری طرح های اشتغالزایی اجتماع محور بنیاد برکت استان هرمزگان گفت: تا پایان سال 3500 طرح اشتغالزایی توسط بنیاد برکت در هرمزگان به بهره برداری می رسد.

- علی غلامشاهی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بشاگرد اظهار داشت: تا پایان سال 3500 طرح اشتغالزایی توسط ویژه در مشاغل دانش بنیان و آبزی پروری آمادگی اعطای تسهیلات را دارد.

وی عنوان داشت: تعدادی طرح محدود در سطح استان تحت عنوان مشاغل خانوادگی (کارگاه های خرد) و اعطای تسهیلات به صورت خانوادگی و همچنین برای طرح های بنگاه محور فعال، راکد، نیمه تعطیل جهت فعالیت مجدد، توسعه و همچنین راه اندازی کارگاه ها و کارخانجات جدید با اولویت پشتیبانی طرح های اشتغالی بنیاد برکت و همچنین نیاز مردم منطقه جهت تامین منابع اعتباری و سرمایه در گردش و بازگشت آنها به عرصه فعالیت و تولید تا سقف 15 میلیارد تومان تسهیلات طبق شرایط اعلامی توسط بنیاد برکت پرداخت می کند.

غلامشاهی اولویت پرداخت تسهیلات را در قالب طرح سحاب مناطق هدف به طرح های کوچک و زودبازده و معیشت پایدار عنوان کرد.

وی همچنین از ارائه آموزش با همکاری ادارات فنی و حرفه ای، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، صنایع دستی و میراث فرهنگی برای مشاغل مربوطه و در ادامه خرید تضمینی از کشاورزان با به کارگیری پشتیبان برای محصول الوئه ورا و ایجاد صندوق تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 3500 طرح اشتغالزایی در هرمزگان توسط «بنیاد برکت» تا پایان سال

بهره برداری از 3500 طرح اشتغالزایی در هرمزگان توسط «بنیاد برکت» تا پایان سال