مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 10:452021-09-03سياسي

پیکر شهید مدافع حرم محمد نوروزی در کرج تشییع شد


پیکر مطهر شهید مدافع حرم جانباز شیمیایی محمد نوروزی از کنار مزار شهدای گمنام کانون شهید سبحانی کرج به صورت خودرویی به سمت آستان مقدس امامزاده حسن (ع) تشییع شد.

- کرج - پیکر مطهر شهید مدافع حرم جانباز شیمیایی محمد نوروزی از کنار مزار شهدای گمنام کانون شهید سبحانی کرج به صورت خودرویی به سمت آستان مقدس امامزاده حسن (ع) تشییع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام معظم رهبری فرمودند اگر آنجا نمی جنگیدند باید در تهران و کرمانشاه و شهرهای دیگر می جنگیدند .

جانباز شیمیایی مدافع حرم محمد نوروزی ، بامداد چهارشنبه 9 شهریور به دلیل جراحات ناشی از مجروحیت شیمیایی در سوریه به شهادت رسید.

شهید محمد نوروزی متولد 1358 در قزوین بود، او بیش از چهار سال در دفاع از حرم اهل بیت علیه السلام داوطلبانه در جبهه مقاومت حضور داشت و با تروریست های تکفیری جنگید، این رزمنده مقاومت در عملیات های مختلفی همچون آزادسازی بوکمال، آزادسازی حلب، آزادسازی حومه ادلب و آزادسازی تدمر حضور داشت.

شهید نوروزی طی نبرد مجاهدانه خود در جبهه مقاومت، دچار مجروحیت شیمیایی شده و سال ها به نام جانباز مدافع حرم شناخته می شد که نهایتاً به دلیل شدت عارضه شیمیایی در سوریه آسمانی شده و به یاران شهیدش پیوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر شهید مدافع حرم محمد نوروزی در کرج تشییع شد

پیکر شهید مدافع حرم محمد نوروزی در کرج تشییع شد