مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-03سياسي

یکی شدن حرف و عمل مسؤولان، از راه کارهای بازسازی اعتماد عمومی است


امام جمعه زنجان یکی شدن حرف و عمل مسؤولان را از راه کارهای بازسازی اعتماد عمومی دانست و گفت: مسؤولان باید متوجه باشند که به وعده هایی که داده اند عمل کنند که یکی از راه کارهای آن شناسایی ضعف ها و یافتن راه حل برای برطرف کردن مشکلات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر زنجان با تاکید بر ضرورت همراهی همگانی با دولت در شرایط فعلی کشور اظهار کرد: همه باید هر آنچه از دستشان بر می آید برای حل مشکلات انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به دیدار اعضای دولت سیزدهم با رهبر انقلاب در اوایل هفته اشاره و تصریح کرد: مقام معظم رهبری خطوط کلی راه را برای دولت به صورت شفاف ترسیم کردند که در واقع می توان از آن به عنوان نقشه راه نام برد.

وی با بیان اینکه رهبری انقلاب اعتماد مردم را به عنوان سرمایه اجتماعی مهم برشمردند، تصریح کرد: همه باید برای موفقیت دولت دست به دست هم دهیم تا بتوان به حل مشکلات کمک کرد تا ضمن کاهش معضلات موجود، به بازسازی و ترمیم اعتماد عمومی که آسیب دیده کمک شود.

آیت الله خاتمی یکی شدن حرف و عمل مسؤولان را از راه کارهای بازسازی اعتماد عمومی دانست و افزود: مسؤولان باید متوجه باشند که به وعده هایی که داده اند عمل کنند که یکی از راه کارهای آن شناسایی ضعف ها و یاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی شدن حرف و عمل مسؤولان، از راه کارهای بازسازی اعتماد عمومی است

یکی شدن حرف و عمل مسؤولان، از راه کارهای بازسازی اعتماد عمومی است