مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-03سياسي

دولت آسیب دیدگی های اعتماد عمومی را ترمیم کند


دولت موظف است تا آسیب دیدگی های اعتماد عمومی را ترمیم کند.

- ، حجت الاسلام مجید گشول در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به قیام 17 شهریور، این قیام را امتداد قیام حسینی در بستر زمان و تداوم فرهنگ مقاومت و اقتدا به سیدالشهدا در تاریخ ظلم ستیزی ملت ایران دانست.

وی با اشاره سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اعتمادسازی در جامعه خطاب به دولت و مدیران اجرایی افزود: دولت موظف است تا آسیب دیدگی های ناشی از اعتماد عمومی را ترمیم کند.

امام جمعه شهرستان کوار با بیان اینکه اعتماد عمومی مهم ترین سرمایه نظام مردم سالاری دینی است، اظهار کرد: فرایند حفظ، ترمیم و تقویت اعتماد عمومی وظیفه جدی و ضروری دولت جدید است.

گشول با تاکید بر اینکه برای حل یک چالش ابتدا باید کمبودها و اشکالات منجر به آن را دید و قبول کرد، عنوان کرد: حل مشکل از مسیر شناخت علت ها با نگاه به نقطه ی آرمانی حتماً شدنی است.

خطیب جمعه شهرستان کوار بیان کرد: نزدیک شدن به مردم با حضور میدانی، رفتاری مهم برای بازسازی اعتماد و مقدمه ای است برای تغییرات ملموس در زندگی مردم است.

او با تاکید بر ترمیم اعتماد عمومی گفت: انتظار می رود با این امر پسندیده و ممدوح و حضور در بین مردم اقدامات اساسی و تحول آفرین که مبتنی بر عقلانیت انقلابی است رقم بخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت آسیب دیدگی های اعتماد عمومی را ترمیم کند

دولت آسیب دیدگی های اعتماد عمومی را ترمیم کند