مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-03سياسي

جنگ نرم نیازمند آگاهی، اراده و شناخت است/ ضرورت توجه به جوانان


امام جمعه آرادان با بیان اینکه جنگ نرم نیازمند آگاهی، اراده و شناخت است، گفت: در بستر جنگ نرم می بایست روایت ها و خدمات انقلاب را به جوانان گفت تا فریب دشمنان را نخورند.

- ، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) ضمن گرامی داشت یاد شهدای انقلاب اسلامی، تاکید کرد: شهادت جمعی از مردم در میدان ژاله باعث سست شدن حکومت پهلوی و به یک نقطه عطف در تاریخ مبارزات ملت ایران اسلامی تبدیل شد و همچنین شاه را به فکر رفتن از ایران انداخت.

وی با بیان اینکه امروز جنگ، جنگ اراده ها است و جنگ سخت وجود ندارد چرا که دشمنان جرأت ندارند که جنگ نظامی را شروع کنند، لذا جنگ نرم مهمترین جبهه رویایی است، گفت: بخشی از جنگ نرم، جنگ روایت ها است که اهمیت فراوانی دارد امروز باید دانست که بازگو کردن روایت ها و واقعیت ها به دست چه کسانی صورت می گیرد؟ جنگ سخت روایت ها امام جمعه آرادان با اشاره به اینکه یکی از زمینه سازی هایی که یزدیان زمان برای شهادت امام حسین (ع) کردند، جنگ روایت ها بود، گفت: بعد از شهادت امام حسین (ع) بسیاری از مردم فهمیدند که ایشان نوه پیامبر (ص) بود و تا آن روز فکر می کردند که یک نفر از دین خدا خارج شده و باید او را کشت و این موضوعی بود که یزیدیان در سقیفه را درست و بیان کردند که کسی حق ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ نرم نیازمند آگاهی، اراده و شناخت است/ ضرورت توجه به جوانان

جنگ نرم نیازمند آگاهی، اراده و شناخت است/ ضرورت توجه به جوانان