مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-03سياسي

احیای فرهنگ در جامعه مطالبه مهم مردم از دولت سیزدهم است


امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه فرهنگ زیر بنا همه ساختار جامعه است، گفت: احیای فرهنگ مطالبه و خواسته مهم مردم از دولت سیزدهم است.

- ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش اسالم با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع) به بیان شخصیت و ویژگی های آن امام بزرگوار پرداخت و گفت: در شرایط خفقان سخت حکومت اموی امام سجاد (ع) با سلوک معنوی و دعا و مناجات آموزه های دینی را به شیفتگان معرفت و معنویت انتقال می داد.

وی به نقش بی بدیل امام سجاد (ع) در زنده نگه داشتن نهضت عاشورا با گریه اشاره کرد و افزود روش تبلیغی امام سجاد (ع) روش چهره به چهره بود.

ایشان برده ها را خریداری می کرد و پس از تربیت آنها و رساندن به رشد و کمال معنوی آنها را در راه خدا آزاد می کرد که هر کدام از آنها مبلغان بزرگی برای مکتب اهل بیت (ع) می شدند.

امام جمعه اسالم با اشاره به سفرهای استانی هیئت دولت به ویژه به مناطق محروم، اضافه کرد: در سال های اخیر مردم و حتی بسیاری از کارکنان مجموعه های دولتی نمی توانستند مسئولان ارشد دولتی را از نزدیک ببینند اما امروز مردم با مسئولان ارتباط یافته اند و آنها را ملاقات می کنند.

حجت الاسلام باقری با بیان اینکه این اقدامات سبب افزایش اعتماد مردم به مسئولان و نظام می شود، ادامه داد: بازگرداندن اعتماد مردم به مسئولان نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای فرهنگ در جامعه مطالبه مهم مردم از دولت سیزدهم است

احیای فرهنگ در جامعه مطالبه مهم مردم از دولت سیزدهم است