مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 10:152021-09-03ورزشي

سجادی: فتوت را باید در ورزش زورخانه ای و جامعه ترویج کنیم


حمید سجادی اهمیت ترویج فتوت در ورزش زورخانه ای و حتی جامعه را مورد توجه قرار داد همچنین نسبت به بازنگری تمرینات ورزش زورخانه ای و حرکت به سمت تمرینات مدرن تاکید و ساماندهی زورخانه های کشور و صدور ورزش زورخانه ای به دنیا را یک تکلیف عنوان کرد.

- حمید سجادی اهمیت ترویج فتوت در ورزش زورخانه ای و حتی جامعه را مورد توجه قرار داد همچنین نسبت به بازنگری تمرینات ورزش زورخانه ای و حرکت به سمت تمرینات مدرن تاکید و ساماندهی زورخانه های کشور و صدور ورزش زورخانه ای به دنیا را یک تکلیف عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، حمید سجادی در حاشیه برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی زورخانه ای، ساماندهی زورخانه های سراسر کشور را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: با مشورت و همفکری همکاران ، مسئولان فدراسیون در راس آن سردار باران چشمه همچنین هیات های استانی، مدیران کل استانی و همه دستگاه ها و نهادهای که در این زمینه فعالیت دارند، با نظارت وزارت ورزش و جوانان، وضعیت زورخانه ها را بررسی و ساماندهی می کنیم.

وزیر ورزش و جوانان فعالیت فدراسیون جهانی این رشته را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: فدراسیون جهانی از دو دهه پیش با دستور و راهنمایی مقام معظم رهبری برای صدور این رشته به جهان شکل گرفته و تکلیفم این است که فدراسیون ملی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سجادی: فتوت را باید در ورزش زورخانه ای و جامعه ترویج کنیم

سجادی: فتوت را باید در ورزش زورخانه ای و جامعه ترویج کنیم