مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 09:352021-09-03اقتصادي

بهره برداری از نخستین ردیف پالایشگاه فاز 14؛ زمستان امسال


وزیر نفت از بهره برداری نخستین ردیف شیرین سازی پالایشگاه فاز 14 پارس جنوبی در زمستان امسال خبر داد و گفت: 70 درصد گاز مصرفی کشور از پارس جنوبی تامین می شود.

- بهره برداری از نخستین ردیف پالایشگاه فاز 14؛ زمستان امسال ایسنا/بوشهر وزیر نفت از بهره برداری نخستین ردیف شیرین سازی پالایشگاه فاز 14 پارس جنوبی در زمستان امسال خبر داد و گفت: 70 درصد گاز مصرفی کشور از پارس جنوبی تامین می شود.

جواد اوجی امروز در حاشیه بازدید از طرح های گازی و پتروشیمی در عسلویه در محل پالایشگاه فاز 14 پارس جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شاکرم که توفیق داد تا نخستین سفر کاری ام را در بازدید از منطقه عسلویه داشته باشم، در این سفر از مجموعه پالایشگاه های گازی، مجتمع های پتروشیمی و سکوهای بهره برداری پارس جنوبی بازدید کردم.

وی تامین سوخت زمستانی را از مهم ترین دغدغه های وزارت نفت در حال حاضر دانست و بیان کرد: بیش از 700 میلیون مترمکعب یا به عبارتی 70 درصد گاز مصرفی کشور از استان بوشهر و مجموعه پالایشگاه های فازهای پارس جنوبی تأمین می شود.

وزیر نفت به نشست دیشب با مدیران صنعت نفت در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اشاره و با مثبت ارزیابی کردن این نشست تصریح کرد: در این نشست آخرین وضع تعمیرات اساسی انجام شده، پروژه های در حال اجرا و چالش های پیش روی بهره بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از نخستین ردیف پالایشگاه فاز 14؛ زمستان امسال

بهره برداری از نخستین ردیف پالایشگاه فاز 14؛ زمستان امسال