مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-03سياسي

سفرهای رییس جمهور زمینه ساز ترمیم اعتماد مردمی است


امام جمعه کامفیروز با اشاره به سفرهای اخیر رییس جمهوری به استان های مختلف، این سفرها را موجب ترمیم اعتماد آسیب دیده مردم نسبت به دولت دانست.

- ایسنا/فارس امام جمعه کامفیروز با اشاره به سفرهای اخیر رییس جمهوری به استان های مختلف، این سفرها را موجب ترمیم اعتماد آسیب دیده مردم نسبت به دولت دانست.

حجت الاسلام تقی زاده در خطبه های نماز جمعه 12 شهریور کامفیروز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیئت دولت، آسیب دیدن اعتماد عمومی نسبت به دولت را یکی از نقیصه های مهم موجود از نگاه ایشان عنوان کرد.

وی ادامه داد: طبیعتاً تلاطم های اقتصادی، فقدان صداقت مسئولین و زندگی های مجلل آنها در زمانی که مردم در شدائد اقتصادی به سر می بردند، باعث خدشه دار شدن ِ خوش بینی مردم به دولت شد.

امام جمعه کامفیروز با بیان اینکه متاسفانه دولت فعلی میراث دار، آسیبی است که از دولت دوازدهم باقیمانده، گفت: اکنون حضور گرم و بی آلایش آیت الله رییسی بین اقشار مختلف مردم و نشستن پای سخنان آنان و خرج کردن صداقت در تعامل با ملت شریف ایران، زمینه خوبی برای بازسازی اعتماد مردمی فراهم کرده است.

او با یادآوری اینکه چنین اقداماتی هم کافی نیست، گفت: اعتماد کامل مردم زمانی باز می گردد که ملت تغییر را در زندگی های خود با کنترل قیممت های افسارگسیخته ی کال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای رییس جمهور زمینه ساز ترمیم اعتماد مردمی است

سفرهای رییس جمهور زمینه ساز ترمیم اعتماد مردمی است