مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-03سياسي

عملی کردن وعده ها، کلید بازسازی اعتماد است


هر چند عملی کردن حرفها و وعده ها راهی سخت و دشوار است، ولی «کلید اصلی بازسازی اعتماد عمومی» است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر ابهر به دیدار هیأت دولت با مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار به یک کلید واژه مهم یعنی آسیب دیدن اعتماد عمومی اشاره کردند و در واقع این یک هشدار جدی و مهم است.

امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکه اعتماد عمومی مهمترین سرمایه نظام مردمسالاری دینی است و فرایند حفظ، ترمیم و تقویت آن وظیفه اولی و مضاعف دولت جدید است، افزود: برای حل یک چالش ابتدا باید کمبودها و اشکالات منجر به آن را دید و قبول کرد چرا که حل مشکل از مسیر شناخت علل ضعف و با نگاه به نقطه ی آرمانی حتماً شدنی است.

وی نزدیک شدن به مردم با حضور میدانی و فراهم کردن مقدماتی برای ایجاد تغییرات ملموس در زندگی مردم را رفتاری مهم برای بازسازی اعتماد دانست و تصریح کرد: انتظار این است که امر پسندیده و ممدوح حضور در بین مردم به اقدامات اساسی و تحول آفرین که مبتنی بر عقلانیت انقلابی است رقم بخورد.

رحیمی با تاکید بر اینکه عملی کردن حرفها و وعده ها راهی سخت و دشوار است، ولی کلید اصلی بازسازی اعتماد عمومی است، ادامه داد: کتمان اشتباه از اصل اشتباه، آسیب بزرگتری به رابطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملی کردن وعده ها، کلید بازسازی اعتماد است

عملی کردن وعده ها، کلید بازسازی اعتماد است