مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 05:252021-09-03ورزشي

واکنش رسانه لهستانی به قهرمانی والیبال نوجوانان کشورش: هیچ رقیبی شانس قهرمانی نداشت!


رسانه لهستانی معتقد است که باتوجه به عملکرد تیم ملی والیبال زیر 19 سال این کشور، هیچ رقیبی شانس قهرمانی در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان را نداشت.

- واکنش رسانه لهستانی به قهرمانی والیبال نوجوانان کشورش: هیچ رقیبی شانس قهرمانی نداشت! رسانه لهستانی معتقد است که باتوجه به عملکرد تیم ملی والیبال زیر 19 سال این کشور، هیچ رقیبی شانس قهرمانی در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان را نداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال جهان از تاریخ 2 تا 11 شهریور به میزبانی تهران برگزار شد.

18 تیم در این رقابت ها حضور دارشتند که تیم های ملی والیبال جمهوری دومینیکن و گواتمالا به دلیل مثبت شدن تست PCR تعدادی از بازیکنان این دو کشور، از حضور در رقابت های قهرمانی جهان کنار رفتند.

در فینال مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان، تیم ملی والیبال لهستان برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف بلغارستان رفت و موفق شد با نتیجه قاطع 3 بر صفر پیروز شود و عنوان قهرمانی این رقابت ها را به نام خود کند.

دیدار فینال در سه ست و به ترتیب با نتایج 25-20، 25-19 و 25-19 به سود لهستان پایان یافت.

رسانه اسپورت لهستان در گزارشی به این قهرمانی پرداخت و نوشت: والیبالیست های لهستانی قهرمان جهان زیر 19 سال هستند؛ هیچ رقیبی شانس قهرمانی ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رسانه لهستانی به قهرمانی والیبال نوجوانان کشورش: هیچ رقیبی شانس قهرمانی نداشت!

واکنش رسانه لهستانی به قهرمانی والیبال نوجوانان کشورش: هیچ رقیبی شانس قهرمانی نداشت!