مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 04:002021-09-03اقتصادي

برای قرارگیری املاک قدیمی دماوند در بافت روستاها تلاش می کنیم


با استخراج ساخت وسازهای قدیمی، تلاش ما بر این است که در طرح هادی جدید املاک قدیمی در بافت قرار گرفته و از خدمات قانونی بهره مند شوند.

- ، مهدی حیدری پیش از ظهر جمعه در خصوص طرح هادی این شهرستان گفت: طرح هادی در گذشته توسط بنیاد مسکن مطرح و انجام شد، اما با توسعه روستاها و مهاجرت معکوس، شاهد بروز مشکلاتی شده است.

وی افزود: زمان بازنگری طرح هادی 10 ساله است و دولت باید بودجه آن را تأمین کند، اما با توجه به شرایط سخت بودجه ای، ما از توان داخلی شهرستانی استفاده می کنیم.

فرماندار دماوند گفت: تأخیر در دریافت بودجه بنیاد مسکن موجب به تعویق افتادن بازنگری طرح هادی شد، در بازنگری جدید طرح هادی روستای کالدشت پایین ، سه هکتار به عنوان طرح توسعه در قالب زمین های منابع ملی به روستا افزوده خواهد شد و این اقدام موجب می شود که بخش عمده ای از مشکلات مردم و روستاییان برای ساخت جدید مسکن و نیاز جوانان در این خصوص برطرف شود.

حیدری گفت: با استخراج ساخت وسازهای قدیمی، تلاش ما بر این است که املاک قدیمی در بافت قرار گرفته و از خدمات قانونی بهره مند شوند، با توجه به مشکلات مربوط به بافت قدیمی، تا پایان ماه آتی با حضور اعضای کمیسیون مغایرت ها، مشکلات مورد بررسی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای قرارگیری املاک قدیمی دماوند در بافت روستاها تلاش می کنیم

برای قرارگیری املاک قدیمی دماوند در بافت روستاها تلاش می کنیم