مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 18:152021-09-02بين الملل

پادشاه اردن: بدون حل عادلانه مسئله فلسطین، ثبات و امنیت در منطقه برقرار نخواهد شد


پادشاه اردن گفت که بدون راهکار عادلانه و فراگیر برای مسئله فلسطین که بر اساس راهکار دو دولتی باشد، منطقه نمی تواند رنگ امنیت و ثبات را به خود ببیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالله دوم پادشاه اردن در یک نشست که با سران مصر و فلسطین برگزار شد، بر حل عادلانه مسئله فلسطین تأکید کرد.

عبدالله دوم گفت که بدون یک راهکار عادلانه و فراگیر برای مسئله فلسطین که بر اساس راهکار دو دولتی باشد، منطقه نمی تواند رنگ امنیت و ثبات را به خود ببیند .

شبکه خبری باشد .

پادشاه اردن در پایان خاطر نشان کرد، اردن همچنان تلاش خواهد کرد تا وضعیت حقوقی و تاریخی شهر قدس را حفظ و از مقدسات اسلامی و مسیحی نیز حمایت کند.

در همین ارتباط، محمد اشتیه نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین اخیرا گفت که به زودی نشست فلسطینی- مصری و اردنی در قاهره برگزار خواهد شد.

وی افزود که هدف از برگزاری این نشست تشویق دولت آمریکا به پایبندی به وعده های خود برای حفظ راه حل دو دولت است که بایستی از طریق اقدامات عملی برای جلوگیری از سیاست شهرک سازی نژادپرستانه که در سراسر فلسطین به ویژه قدس ادامه دارد، صورت گیرد.

اشتیه همچنین بر ضرورت آغاز روند سیاسی برای پایان دادن به اشغالگری، تشکیل دولت مستقل فلسطین و حق بازگشت آوارگان فلسطینی تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پادشاه اردن: بدون حل عادلانه مسئله فلسطین، ثبات و امنیت در منطقه برقرار نخواهد شد

پادشاه اردن: بدون حل عادلانه مسئله فلسطین، ثبات و امنیت در منطقه برقرار نخواهد شد