مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 16:252021-09-02سياسي

ضرورت ورود جهاد دانشگاهی استان مرکزی به رفع نیازهای صنعت


نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بر لزوم ورود جهاد دانشگاهی استان به رفع نیازهای صنعت و بسترسازی جهت کارآفرینی و اشتغال صنعتی در استان تاکید کرد.

- ایسنا/مرکزی نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بر لزوم ورود جهاد دانشگاهی استان به رفع نیازهای صنعت و بسترسازی جهت کارآفرینی و اشتغال صنعتی در استان تاکید کرد.

علی اکبر کریمی در نشست با مسئولان جهاد دانشگاهی استان مرکزی که در حاشیه آیین آغاز بکار دفتر نمایندگی پژوهشکده محیط زیست جهاددانشگاهی و افتتاح طرح توسعه آزمایشگاه تخصصی میکروبیولوژی در اراک برگزار شد، افزود: جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی انقلابی خدمات ارزنده ای را به کشور عرضه کرده است و سال های طولانی است که فعالیت های این نهاد از تمرکز بر حوزه های فرهنگی و آموزشی خارج شده و به فعالیت های علمی و پژوهشی و دانش بنیان توسعه یافته است.

وی با بیان اینکه در این مسیر اقدامات ارزنده ای همچون راه اندازی مرکز رویان توسط این نهاد انجام شده است افزود: این نهاد در ادامه در حوزه های مختلفی وارد شده و در استان نیز تلاش های ارزنده ای صورت گرفته است .

کریمی اظهار کرد: دستاورد های پژوهشی باید به اجرا و اقدام منتهی شوند تا زمینه اشتغال و توسعه علم فراهم شود و در ادامه، رفع نیازهای کشور رقم بخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ورود جهاد دانشگاهی استان مرکزی به رفع نیازهای صنعت

ضرورت ورود جهاد دانشگاهی استان مرکزی به رفع نیازهای صنعت