مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 15:302021-09-02سياسي

ضرورت رفع مشکل کمبود تخت بیمارستانی در اردبیل


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: کمبود تخت بیمارستانی در استان اردبیل یک مشکل جدی بوده و باید هر چه سریع تر با هدف مهار بیماری خطرناک کرونا برطرف شود.

- کرونا این کمبود بیش از گذشته مشهود و ملموس تر شد.

وی به احداث بیمارستان 500 تختخوابی نجف زاده و یک هزار تختخوابی اردبیل اشاره کرد و گفت: ضروری است با همکاری خیرین و منابع دولتی هر چه سریع تر این پروژه ها به سرانجام رسیده تا کمبود تخت بیمارستانی در استان اردبیل برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با قدردانی از حضور وزیر بهداشت در استان اردبیل به عنوان سومین مقصد سفر در بازدید میدانی از وضعیت کرونایی و واکسیناسیون تصریح کرد: مردم با اعتماد بیشتر به مسئولان نسبت به واکسیناسیون در استان اردبیل ترغیب و تشویق شدند تا هر چه سریع تر بساط این بیماری و ویروس مهلک از کشور و استان اردبیل برچیده شود.

عاملی حضور دکتر عین اللهی را در کابینه دولت سیزدهم به عنوان نماینده ای از خطه آذربایجان ارزنده و ارزشمند توصیف کرد و افزود: ضرورت دارد در استان اردبیل نیز با تأمین واکسن مورد نیاز به میزان کافی تزریق واکسن در گروه های مختلف سعی انجام شود تا هر چه سریع تر مهار این بیماری را شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رفع مشکل کمبود تخت بیمارستانی در اردبیل

ضرورت رفع مشکل کمبود تخت بیمارستانی در اردبیل