مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 14:302021-09-02سياسي

میراث فرهنگی استان کردستان باید حفظ شود


نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان نزدیک بخش های بیرونی و اندرونی موزه را مورد بازدید قرار داد و بر لزوم تلاش و همت بیشتر در راستای حفظ میراث فرهنگی، - ایسنا/کردستان نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان نزدیک بخش های بیرونی و اندرونی موزه را مورد بازدید قرار داد و بر لزوم تلاش و همت بیشتر در راستای حفظ میراث فرهنگی، آثار و بناهای تاریخی، توسعه صنعت گردشگری و ایجاد اشتغال در این حوزه تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح روز پنجشنبه 11 شهریورماه در بازدید از موزه سنندج گفت: آثار تاریخی و باستانی کردستان در سطح کشور بی نظیر هستند و باید در راستای حفظ این میراث باارزش همه دستگاه های ذی ربط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان را همراهی و یاری کنند.

وی با تاکید بر اینکه لازم است آثار تاریخی استان به ویژه موزه سنندج بازسازی و مرمت شود بیان کرد: سنگ قبرهای تاریخی موجود در موزه سنندج به تنهایی یک موزه هستند که لازم است برای این سنگ های قدیمی یا موزه سنگ احداث یا در محلی مناسب در معرض بازدید گردشگران قرار داده شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، با بیان اینکه این سنگ های تاریخی میراثی از گذشتگان و منعکس کننده فرهنگ و تمدن آنها هستند افزود: اگر قرار است این سنگ های قدیمی در موز سنندج بماند باید ضمن ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراث فرهنگی استان کردستان باید حفظ شود

میراث فرهنگی استان کردستان باید حفظ شود