مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 13:352021-09-02سياسي

ظرفیت های گردشگری کردستان برای توسعه اشتغال مدنظر قرار گیرد


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: کردستان ظرفیت های بسیاری در حوزه تاریخی، طبیعی و گردشگری دارد که با برنامه ریزی درست می توان در راستای ارتقای اشتغال و معیشت مردم به کار گرفت.

- ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز پنج شنبه از اماکن تاریخی و زیرساخت های گردشگری سنندج بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدیدها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امیدواریم که با رویکرد جدیدی که در میراث فرهنگی اتفاق می افتد شاهد اتفاقات خوبی در کردستان باشیم.

وی افزود: کردستان یکی از کهن ترین نقاط کشور بوده و اماکن و ظرفیت های بسیاری در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی و تاریخی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تأکید بر حمایت بیشتر از پایگاه منظر فرهنگی هورامان اظهار کرد: ثبت جهانی هورامان فرصتی مغتنم برای معرفی فرهنگ، تاریخ و اصالت مردم کردستان و همه ایرانیان است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی تصریح کرد: در آینده ای نزدیک با همراهی اعضای پایگاه منظر فرهنگی هورامان از تعدادی از روستاهای این منطقه بازدید خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه سخنان خود به اشتغال زایی هتل های در حال ساخت در مرکز استان اشاره کرد و گفت: اشتغال زایی مستقیم برای حدود 500 نفر در این دو هتل و فراهم کردن شغل به صورت غیر مستقیم برای صدها نفر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های گردشگری کردستان برای توسعه اشتغال مدنظر قرار گیرد

ظرفیت های گردشگری کردستان برای توسعه اشتغال مدنظر قرار گیرد