مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 12:552021-09-02سياسي

انتقال تجربه پروژه راهبردی فاز3 توسعه بندرشهید رجایی توسط متخصصان


نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی گفت: باید تجربه اعتماد به متخصصان و پیمانکاران و مهندسان داخلی در اجرای فاز 3 بندرشهید رجایی را به سایر بنادر هرمزگان و کشور نیز منتقل کرد.

- ، سید حسین میرشفیع در حاشیه بازدید از فاز سوم طرح توسعه بندر شهید رجایی به اهمیت فرمان 10 ماده ای وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد و اظهار داشت: تمامی مجموعه فعالیت های حوزه حمل و نقل اعم از راههای اصلی و ترانزیت، توسعه بنادر، حمل و نقل هوایی و ریلی همه اینها یک مجموعه به هم پیوسته را تشکیل می دهد.

وی با اشاره به وجود ظرفیت های مناسب توسعه در بنادر کشور، بیان داشت: یکی از کارهایی که در راستای بهره وری بالاتر از این ظرفیت ها می توان انجام داد هم پوشانی ظرفیت بنادر است؛ برای دستیابی به یک بهره وری اقتصادی نیازمند مشارکت همه بنادر از ظرفیت خود هستیم.

نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی، توجه به بهره وری اقتصادی را در گرو استفاده صحیح و اصولی از زمان و همچنین سرمایه گذاری های موجود در بنادر عنوان کرد و افزود: تحقق این مهم نیازمند هماهنگی بین سازمان های زیر مجموعه وزارت راه را می طلبد که امیدواریم تا مناسب شدن شرایط مالی (تامین منابع مالی) این کار به نتیجه مناسب برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال تجربه پروژه راهبردی فاز3 توسعه بندرشهید رجایی توسط متخصصان

انتقال تجربه پروژه راهبردی فاز3 توسعه بندرشهید رجایی توسط متخصصان