مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 12:002021-09-02سياسي

توقیف 8 کشتی صید ترال در هرمزگان


صید غیر مجاز نه تنها به جامعه صیادی و معیشت صیادان آسیب می زنند بلکه نسل آبزیان را منقرض و آرامش روانی جامعه را نیز برهم می زنند، لذا برخورد قاطع و جدی با متخلفان حوزه صید و صیادی به ویژه صید ترال غیرمجاز در دستور کار سراسر ادارات شیلات شهرستان های هرمزگان قرار دارد.

- جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان گفت: در عملیات پاکسازی از شناورهای بی هویت،غیر مجاز و همچنین فعال در صید ترال غیر مجاز در شهرستان جاسک به مدت سه روز هشت فروند شناور غیر مجاز به ویژه صیدترال توقیف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ سروان مهرداد رامش جان عصرپنجشنبه به رسانه ها اعلام کرد: با توقیف این هشت فروند شناور صید غیرمجاز، 30 طاقه تور منوفلامنت و مقداری ادوات صید غیر مجاز کشف شد.

وی ادامه داد: بی شک حفظ ذخایر آبزیان در دریا انفال است و همه ما در حفظ و نگهداری آن برای نسل آینده مسوول هستیم.

جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان افزود: صید غیر مجاز نه تنها به جامعه صیادی و معیشت صیادان آسیب می زنند بلکه نسل آبزیان را منقرض و آرامش روانی جامعه را نیز برهم می زنند، لذا برخورد قاطع و جدی با متخلفان حوزه صید و صیادی به ویژه صید ترال غیرمجاز در دستور کار سراسر ادارات شیلات شهرستان های هرمزگان قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 8 کشتی صید ترال در هرمزگان

توقیف 8 کشتی صید ترال در هرمزگان