مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 11:452021-09-02ورزشي

چهار پروژه ورزشی در بستک افتتاح شد


چهار پروژه ورزشی با حضور استاندار هرمزگان، نماینده مردم غرب استان، فرماندار بستک و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر همتی استاندار هرمزگان در آیین افتتاح این پروژه با بیان اینکه تلاش و کار شبانه روزی باید سرلوحه مدیران اجرایی باشد، گفت: پیگیری برای اتمام پروژه ها باید به صورت مداوم صورت بگیرد و نباید محدود به مناسبت های خاص شود.

استاندار هرمزگان همچنین دستورات لازم را در خصوص بررسی نحوه تخصیص اعتبار به منظور تکمیل سالن ورزشی چندمنظوره روستای دهنگ صادر کرد.

زمین چمن فوتبال روستای دهنگ، زمین چمن روستای چاهبنارد، خانه ورزش روستای بار و خانه ورزش روستای دهنو خواجه چهار پروژه ای هستند که امروز مورد افتتاح قرار گرفتند.

عملیات اجرایی این چهار پروژه در سال 99 آغاز شده و بیش از 10میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و معادل 10 میلیارد ریال از محل مشارکت خیران برای ساخت این پروژه ها هزینه شده است.

با بهره برداری از این پروژه ها نزدیک به چهارهزار نفر از جمعیت روستاهای بستک از مزایای احداث این اماکن ورزشی بهره مند می شوند.

انتهای پیام/ 88055


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار پروژه ورزشی در بستک افتتاح شد

چهار پروژه ورزشی در بستک افتتاح شد