مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 11:252021-09-02اقتصادي

واگذاری 120 پروژه فارس/جذب سرمایه گذار برای تالار مرکزی شیراز


رییس سازمان مدیریت برنامه ریزی فارس اعلام کرد که 120 پروژه استانی از مجموع بیش از دو هزار و 300 پروژه موجود در فارس را شناسایی کرده و در مرحله فراخوان گذاشته ایم و با آمادگی سرمایه گذاران علاقمند، - ایسنا/فارس رییس سازمان مدیریت برنامه ریزی فارس اعلام کرد که 120 پروژه استانی از مجموع بیش از دو هزار و 300 پروژه موجود در فارس را شناسایی کرده و در مرحله فراخوان گذاشته ایم و با آمادگی سرمایه گذاران علاقمند، فرایند واگذاری به آنها را دنبال خواهیم کرد.

حسن نوروزی پنج شنبه 11 شهریور در یک کنفرانس خبری مجازی با خبرنگاران بیان کرد: اگر به فکر واگذاری پروژه های عمرانی نیمه تمام به بخش خصوصی نباشیم شاید سال ها باید بودجه کشور را صرف تکمیل پروژه های نیمه تمام کنیم تا به انتها برسند.

او اضافه کرد: واگذاری در سطح کل کشور و به تبع آن استان فارس با موانع جدی از جمله حمایت از دستگاههای اجرایی، فضای کسب و کار و .

مواجه است و به همین دلیل انتظاری که از واگذاری به طرح ها به بخش خصوصی داشته ایم تاکنون فراهم نشده است.

رییس سازمان مدیریت برنامه ریزی فارس در خصوص اینکه چرا تاکنون آزاد راه شیراز به اصفهان به بهره برداری نرسیده هم گفت: این آزادراه یک پروژه مشارکتی است و دو شریک ابتدایی این پروژه وزارت دفاع و وزارت راه و شهرسازی بودند که مقرر شده بود که هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 120 پروژه فارس/جذب سرمایه گذار برای تالار مرکزی شیراز

واگذاری 120 پروژه فارس/جذب سرمایه گذار برای تالار مرکزی شیراز