مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 11:052021-09-02بين الملل

اعلام آمادگی ایران برای مشارکت در بازسازی موصل


سرکنسول ایران در اربیل در سفر به استان نینوی از آمادگی تهران برای مشارکت در بازسازی شهر موصل خبر داد و استانداری نینوی نیز از این پیشنهاد استقبال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نصرالله رشنودی سرکنسول ایران در استان اربیل واقع در منطقه کردستان عراق، امروز (پنجشنبه، 2 سپتامبر) از آمادگی کشورش برای مشارکت در بازسازی زیرساخت ها در شهر موصل، مرکز استان نینوی در شمال عراق خبر داد.

به نوشته شفق نیوز ، وی، صبح امروز در جریان بازدید از شهر موصل و پس از دیدار با نجم الجبوری استاندار نینوی در مقر استانداری، طی کنفرانس خبری مشترک با این استاندار گفت: موصل به دلیل تروریسم دچار ویرانی بزرگی شده است و علی رغم آنچه دولت محلی ارائه داده، وسعت تخریب بسیار بیشتر از پتانسیل آن است .

سرکنسول ایران در اربیل گفت که ایران آماده ارائه خدمات به ویژه در چارچوب بازسازی و سازندگی به استان نینوی است و توانایی و تجریه زیادی در این زمینه دارد.

رشنودی همچنین اظهار داشت که ایرانی ها مشتاق همکاری در زمینه های علمی، اقتصادی و حتی فرهنگی با نینوی است و برای همین به دنبال برپایی نمایشگاه تخصصی در زمینه بازسازی و ساخت و ساز شرکت های ایرانی در موصل هستند و امیدوارند که استانداری نینوی در این زمینه همکاری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی ایران برای مشارکت در بازسازی موصل

اعلام آمادگی ایران برای مشارکت در بازسازی موصل