مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 09:402021-09-02اجتماعي

ورود شورا به موضوع خروج کارخانه سیمان از شیراز


مدیرکل محیط زیست فارس با یادآوری اینکه کارخانه سیمان یکی از مهمترین منابع آلاینده شهر شیراز محسوب می شود، خواستار ورود شورای شهر شیراز به موضوع خروج کارخانه سیمان شد.

- ایسنا/فارس مدیرکل محیط زیست فارس با یادآوری اینکه کارخانه سیمان یکی از مهمترین منابع آلاینده شهر شیراز محسوب می شود، خواستار ورود شورای شهر شیراز به موضوع خروج کارخانه سیمان شد.

حمید ظهرابی پنج شنبه 11 شهریور به خبرنگاران با اشاره به قدمت 66 ساله این واحد صنعتی، گفت: این کارخانه اثر نامطلوبی بر سلامت هوای شیراز داشته و سلامت شهروندان این شهر خصوصا ساکنان اطراف کارخانه را با مخاطره مواجه کرده است.

او اضافه کرد: چندین دهه است که موضوع انتقال این کارخانه در دست اقدام است اما به دلیل عدم هماهنگی دستگاه ها و نبود اراده لازم در مدیران، انتقال کارخانه سیمان با وجود اهمیت فراون عملی نشده است.

ظهرابی افزود: با پیگیری های انجام شده در 2 سال گذشته و فشار اداره کل حفاظت محیط زیست فارس و همچنین ورود دستگاه قضایی به مسئله و برخورد جدی انجام شده، تفاهم هایی برای تغییر کاربری اراضی کارخانه سیمان و تامین منابع مالی برای انتقال کارخانه از این محل انجام شده است اما انتظار می رود که شهرداری و شورای شهر با جدیت به موضوع ورود کرده تا کارخانه سیمان شیراز با فروش اراضی خود بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود شورا به موضوع خروج کارخانه سیمان از شیراز

ورود شورا به موضوع خروج کارخانه سیمان از شیراز