مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 09:402021-09-02فرهنگي

تاریخ اکران فیلم قهرمان فرهادی در آمریکا


«قهرمان» اولین نمایش آمریکای شمالی خود را نیز این هفته در چهل و ششمین جشنواره فیلم تلوراید تجربه می کند که از تاریخ 2 تا 6 سپتامبر (11 تا 15 شهریور) برگزار می شود.

- قهرمان اولین نمایش آمریکای شمالی خود را نیز این هفته در چهل و ششمین جشنواره فیلم تلوراید تجربه می کند که از تاریخ 2 تا 6 سپتامبر (11 تا 15 شهریور) برگزار می شود.

با اعلام تاربخ اکران فیلم قهرمان اصغر فرهادی در آمریکا، این فیلم برای حضور در فصل جوایز سینمایی و جوایز اسکار آماده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق اعلام کمپانی آمازون، قهرمان جدیدترین ساخته اصغر فرهادی قرار است ار تاریخ 7 ژانویه 2022 (17 دی ماه) در سینماهای آمریکا و از 21 ژانویه از سوی سامانه نمایش آنلاین آمازون پرایم اکران شود.

قهرمان اولین نمایش آمریکای شمالی خود را نیز این هفته در چهل و ششمین جشنواره فیلم تلوراید تجربه می کند که از تاریخ 2 تا 6 سپتامبر (11 تا 15 شهریور) برگزار می شود.

ساخته جدید و فارسی زبان فرهادی که با حضور امیر جدیدی، محسن تنابنده، فرشته صدرعرفایی و سارینا فرهادی در کنار جمعی از بازیگران بومی در شهر شیراز مقابل دوربین رفته در نخستین نمایش جهانی خود در بخش رقابتی اصلی جشنواره فیلم کن رونمایی شد و در نهایت جایزه بزرگ هیات داوران را از این رویداد سینمایی دریافت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ اکران فیلم قهرمان فرهادی در آمریکا

تاریخ اکران فیلم قهرمان فرهادی در آمریکا